top of page

КРЪГЛА МАСА ПО ПРОЕКТ "И АЗ СЪМ ПОЛЕЗЕН"

На 25.10.2016г. "Сдружение "Младежки алианс - Варна" представи на кръгла маса реализираните дейности и постигнати резултати на „Център за социална рехабилитация и интеграция за възрастни с говорно-езикови нарушения" по проект „И аз съм полезен”, финансиран от Община Варна и разработената методика „Серия последователни дейности“.

На кръглата маса се презентираха дейностите на екипа по проекта. Също така се представиха резултатите от тестването на помагалото "И аз съм полезен" с деца от ЦСРИ "Прегръдка" и възрастни с мозъчен инсулт, проведено от студенти в Медицински колеж, Варна.

Поканените гости от Община Варна, р-н Одесос, Логопедичен център Варна, МБАЛ Св. Марина, домове и центрове за работа с възрастни хора изразиха подкрепата си и желанието си за сътрудничество в социалната рехабилитация на лицата с физически и интелектуални затруднения на територията на Община Варна.

Публикации
Последни публикации
Следвай ни
  • Facebook Classic
Търси по тагове
bottom of page